~ 1 juli

Inte undra på att tiden går så snabbt, jag har hunnit med en hel del de senaste dagarna:

I fredes träffade jag äntligen Dennis, det var nästan non-stop talking hela kvällen. Underbart! I lördes trippade Hampus in i mitt hus. Vi började repa de akustiska låtarna som vi ska köra under kdagarna, det gick galant :) När vi kände oss duktiga till att avsluta repningen gick vi ner för att kolla på en skräckis - The mist! Den va sjukt bra och bättre slut kunde det inte bli även om man fällde en tår. Resten av kvällen tillbringade vi ute på altanen med jordgubbar, kaffe och vattenpipa. Inte undra på varför jag låg och vred mig hela natten :/

Jo, det blev en lång natt för min del.. Men alarmet var satt på 9 och det var bara att dra sig själv ur sängen. När vi kände oss fit for fight körde vi först för att hämta upp resten av rep-folket och därefter bar vi av till huaröd. Rep, rep och rep.. Vi satte iallafall allting så det var en stor lättnad. Eftersom vi skulle repa dagen efter nanade vi över, 3 filmer och godnatt! Godmorgon och måndag - sångarna + bas och trummor = ingen repning. Naej, det gick inte så bra det där. Så vi bestämde oss för att ta allting nästa vecka då alla är samlade. Vi slappade tills klockan slog 5 då vi tog bussen hem! Hemma hann jag snabbt innanför dörren, in i duschen, packa saker och snabbt in till stan igen för ett möte. Mötet var angående Singing Catwalk som är den 12. 3 olika musikalmedleyn, det kommer bli så underbart kul. Alltså, halv 7 på stora torg den 12, be there! Efter mötet tog jag bussen hem till Majda älsklingen och där tillbringade vi kvällen ute på hennes altan på en madrass med musik, turkiskt kaffe, vattenpipa och en massa ljus.

Och så har vi kommit till rätt dag. Ah, det går snabbt att rabbla upp allt som har hänt. Lika snabbt som att det nästan har gått en månad sedan vi slutade skolan. Idag var det dags för frisören. Tänkt att jag inte har färgat håret på ett ½ år och de som känner mig väl vet att jag är en jävel på att färga håret. Så idag blev det avfärgning på halva håret och på med ljusbrunt. Jo, det var ljust jag strävade efter och speciellt nu till sommaren men eftersom jag färgade det svart sist var det en aning svårt att få det ljust. Men det blev ett resultat efter 4 ½ h, tack Justin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0