~ börjar närma sig..



Vi har repat igenom showen 2 gånger nu, i tisdes och idag. Idag blev det först en heldag med Anniela - frukost, dagboken och en jädra massa rep. Vår låt kommer bli så otroligt kul att showa med, "take me or leave me" säger allt! :) Har även skickat ut hela 60 sms till folk, så jag hoppas att några av er befinner er bland publiken och tänkt er, helt gratis för den delen. 18.30, stora torg på lördag! Dagarna bara springer iväg, nu är kdagarna för detta året snart över. Helgen väntar och det känns som att den kommer bli klockren! Imorrn på morgonen bär det av till en utbildning med Anniela. Yes, här ska det tjänas pengar. I 5 veckor ska jag nu börja jobba från klockan 16-23, men som sagt livet = pengar! Under eftermiddagen blir det barnens salonger (vädret tillät inte oss att gå i tisdes) och kvällen ger oss partyparty. Nu gäller det att kötta in texterna till lördagen för mig, att köra hela "We go together" med meningar som: shoo-bop sha wa-da wad-da yipp-it-y boom de boom utantill är inte lätt ska jag medge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0