~ dont stop the beat

Nu har en veckas festande runnit ur våra händer. Har hunnit med en hel del dock inte att kolla in barnes salonger, vädret ville verkligen inte det. Skummt att det öste ner regn både igår och i fredes och ändrades till sol mot eftermiddagen. Snacka om att humöret lyftes upp! I fredes var det först förfest på österäng, sen drog vi in till stan och jag åkte även årets första karusell! Att jag ska besöka liseberg innan jag dör lovar jag. Igår var det en hel-go dag. Träffades på capelli klockan 3 för att bli stylade och repetera lite. Som sagt 3 rep och därefter upp på scen, jo det var då så jäkla kul. Fick även på mig Mauren kläderna till take me or leave me, vilken härlig känsla. Får nog lägga den låten åt sidan ett tag nu, vet inte hur många gånger jag har uppträtt med den. Publiken var också härlig, lönade sig att skicka iväg de där 60 sms iaf ;p Efter showen stack jag, Anna, Sofia och Anniela hem till mig för att piffa till oss lite inför kvällen. Vid 9 började det droppa in flickor i huset, vi var en 12 tjejer som förfestade.. Förfesten fortsatte därefter i stan och efter en stund tog vi oss in mot oljudet. Fint att ha smala armleder så att man kan trixa sig in på trock, men det varade inte länge. Vad finns det egentligen där inne som inte finns utanför. Onödiga pengar, väldigt glad att jag inte köpte någon biljett. Natten avslutades fint, 50 mil för att återuppleva det igen. Världen är trots allt inte så liten som vi tror :/






Kommentarer
Postat av: Tim!

Fan du är snygg bruden......

Vilken röst du har tjejen...

2008-07-19 @ 10:49:57
Postat av: Harriet

Heeej gumman du är så söt själv.....ser att du ge bort alla våra pussar heheheh kram saknar dig/er

2008-07-29 @ 21:17:49
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0