~ romeo

Det var godmorgon redan klockan halv 9 igår och en h senare var man bosatt på stranden. Underbart! På jobbet gick tiden otroligt snabbt, en lyckad fördel med oss tjejer är att vi är jävlar på att babbla. Det är även härlig musik som flyger ur högtalarna, som igår då det blev aqua och eva&adam beach party :) När jag kommer hem från jobbet står anna med bilen utanför huset FÖR hon har tagit körkort. Helt fantastiskt att du klarade det och att jag inte hade en aning om att det var så snart du hade uppkörningen var bara kul, för chockad och ännu gladare blev jag för det ;p Majda kom hem från Serbien i söndes så det var bara raka vägen hem till henne igårkväll, skönt att ha dig välbehållen hemma igen! Låter knäppt, men jag är glad att det inte är så fint väder idag. För stranden var inte ett ställe som jag skulle kunna besöka och om det var fint väder skulle jag bara få ångest, vem vet när regnet spökar hos oss igen. Så, det blev en snabb rusch inom staden för att inhandla ett par röda puma skor och därefter hem för att börja göra iordning grillen. Ett fett plus med att ha släkten här är att vi alltid är igång med god mat efter god mat. HBG blir besökt av oss på lördag för libanesisk frukost följt av Danmark och restaurang, kvällen slutar inte sämre utan då är det fest hos Patricia :) Jaa, nu när magen åter igen är full är det dags att ladda inför jobbet..
Vika papper, hej här kommer jag!




Kommentarer
Postat av: Tim!

Fy fan du är läcker du!

2008-08-04 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0