~ ge fan!


Puuh, 1 hel vecka har nu gått undan! Det känns som en evighet när man sitter där nere på nolato och monterar, men det går egentligen ganska fort. Dock är det sjukt hur mycket snabbare en helg går "/. Det har varit en riktigt skön vecka, har inte varit hemma så mycket. Måndag och tisdag spenderades i en lägenhet på egna hem, jag och Anniela hyrde 5 filmer, varav 3 tråkigt nog var dåliga! Torsdagskvällen spenderades hos Josefin där vi kollade på vår favorit "kärlek & lavemang". På fredag växte humöret till topp för solen tittade fram så man kunde burna lite på trädgården innan jobbet.. Efter jobbet var det fest på G som blev helt okej. Svårt att slå festerna under kdagarna! Det var bara att klättra sig upp ur sängen på lördag morgon, stranden med Jossan, Alec, Therese och Emma.. Fint att åka bil till stranden så man kan gömma sig undan bryggan. Känns som man inte riktigt kan koppla av där, inte så konstigt med tanke på hur mycket folk som bosätter sig där. Senare mot kvällen blev det pizzabak med Jossan och Alec, följt av smoothie och popcorn med Sunnes sommar. Inte klokt vad man kollade på den filmen när man var liten! Idag var det dags för stranden igen med Anniela. Vid 11 var vi bosatta vid den nya stranden i åhus med en massa kaffe för att bli piggare! Får nog ta det lugnt med min cocos olja innan jag burnar ihjäl mig och allt försvinner igen för idag har jag faktiskt lite ont.. Men det ska man inte lida över. Väl hemma har jag nu städat i huset för imorgon kommer libaneserna hit. Riktigt kul att farmor äntligen besöker sverige, mindre kul att vi inte kan prata med varandra får bli som alltid - "teckenspråk" ;p Klockan 8 drar jag mig till Hugo där resten av pojkarna i bandet befinner sig. Har varit ganska off med bandet nu under sommaren, men alla går ju åt varsit håll med resor, fester och annat. Ikväll blir det iaf mys och grillning och senare ikväll/natt kommer Jossan för att hämta upp mig. Bättre att somna tillsammans så att man kan ta sig upp till stranden tidigt imorrn! Skönt att jag inte jobbar på dagen så man hinner med lite steek :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0