~ kdagarna


Igår va vädret på topp, så det blev stranden för mig och Anna. Bussen till åhus går direkt från hammar, "skönt" tänkte vi.. Men nejdå, den var fullpackad!! Att de inte lägger in en extra buss, de hade ju tjänat på det!? Erik och hans mor kom heller inte på bussen så de tänkte ta bilen och erbjöd oss därför shuss dit. Supersnällt! Så vi var bosatta på sanden vid 11 och kom därifrån vid 4. Under den tiden låg vi jädra och burnade med cocos oljan insmörjad över hela kroppen. Resultatet kan man disskutera! Fy, vad burnade vi blev.. Efter en dusch tog vi en snabbis in till staden för att säga grattis till Dennis som fyllde 18 år och fastnade där en stund för att snacka med folket. När vi kom hem blev det grillning och därefter en film som vi sa godnatt till innan vi ens hunnit sätta igång :p Idag var det nog lika bra för oss att solen inte stod i topp, för då hade vi garanterat inte kunnat röra oss ikväll! Så, idag har jag varit duktig och hjälpt mor att städa (imorrn invaderas vårt hus av polacker), varit i staden och på maxi. Nu väntar jag på att Anniela ska trippa in genom dörren för ikväll bär det av på förfest och därefter blir det party party :)



Kommentarer
Postat av: Majda

tur att du kom inom mig och hälsade på din lilla tönt :P ;)

2008-07-05 @ 01:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0