~ sleepyhead



Nu har jag jobbat i 3 dagar, satan vad tiden går snabbt! Vi är ett socialt gäng som får tiden att gå fortare och att montera ihop lite bitar var inte så svårt som jag hade förväntat mig. Det blir fina pengar som dock kommer att ta slut fortare än jag tjänat ihop :/ Igår sov anniela över här, vi var uppe tills klockan blev runt 2. Med tanke på hur länge vi sov - 1/halv 2, kan man ju tänka sig vara pigg.. Vi gick upp och gjorde iordning frukost, pannkakor och frallor is the shitt!! Vad gjorde vi efter frukosten? - Vi gick och la oss igen! Brukar man inte bli pigg när man sover ut? Antagligen inte för oss, sjukt sega. Knarkade kaffe hela passet och nu sitter jag här desto piggare. Satte igång en film när jag kom hem, "Click". Den är så sjukt bra, att man både kan skratta och gråta så man tappar andan till en film är bäst. Jag är verkligen som en nyfödd bäbis när jag kollar på filmer och det dyker upp något sorligt. "Click" får även mig att koppla på hjärnan till det yttersta och tänka på livet. "Familjen är bäst", som de upprepar ett antal gånger i filmen. En självklarhet.. Tänk att jag kommer bilda en andra familj inom en framtid, en andra familj som jag inte har en aning om vilka det kommer bestå av nu. Läskigt värre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0