~ spelningar

Vilken lyckad helg, helt underbart <3. I lördes morse kom Josefin hem till mig, redan klockan 9 stod vi i köket och stekte pannkakor. Att vi orkade!! I söndes var jag rent ut sagt helt död, men vad kan man förvänta sig efter 2 festdagar. Hampus trippade in i mitt hus vid halv 4 och vi började repa lite smått, efter ngn timme drog vi vidare till huaröd för att repa på nytt. När vi sen kom hem skulle vi sätta på en film, "Så som i himmelen". Jag har aldrig sett den så såg fram emot att se den, men som vanligt sover jag under hela filmen. Typiskt! Idag fick man sova uuut.. Vid 2 drog vi in till stan för att köra vår första spelning - akustiskt. Mat på det och vidare till vår andra spelning med ensemblen. Alltid fint att köra några låtar, bli hörd och även få cash för det :) Om det inte vore för att jag är helt slut nu så skulle jag vara i stan med min älskade kusin :/ Riktigt synd.. Majda har även flytt till serbien och där ska hon stanna i 3 veckor, fyyy! Imorrn ska jag ta med mitt gudbarn till barnens salonger och titta på en del vänner när de showar. Klockan 6 är det dags för att repa inför singing catwalk och därefter ska jag, Anniela och Sofia trippa rundor på staden. Får ju passa på nu när det äntligen händer ngt i kstad ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0