~ stay forever, baby

Tiden rullar på.. Jag gillar inte riktigt det med tanke på att skolan snart börjar. Men 3.an är det året som går fortast sägs det + att mitt projektarbete kommer bli så otroligt roligt att jobba med. Jag har inte haft någon kontakt med omvärlden nu när jag har jobbat känns det som. För den delen har jag inte gjort mycket nu i helgen heller, film och mys hela helgen. Men vad ska man göra, samma gamla stad och det händer inte så mycket nu när kdagarna är över. Det finns fina planer kvar i skallarna innan lovet börjar som jag hoppas blir verklighet med flickorna. Vad ska jag annars säga om summer 08 än så länge - Bästa någonsin!! Det har varit ett äventyr rent ut sagt. Sista minuten ville jag kötta på den sista veckan innan skolan börjar men som det ser ut nu så ligger biljetterna på runt 4000. Då köttar jag hellre kläder ;p Nu börjar en ny vecka med jobb (mer pengar) och i helgen blir det stämplat för fest :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0