~ take a bow

Åh, finns det någon bättre känsla än att somna i den stekheta solen på stranden och sedan vakna upp snäppet brunare :) Att det ska bli dåligt väder i helgen och framåt vill jag inte tro på!! Idag innan jobbet fick jag smaka på Patriks talangfulla sida, kocken själv som han är. Lätt mvg ;p Efter några timmar av babbel träffade jag upp Anniela på stan och vi vandrade vidare till jobbet, flitigt! Tiden gick otroligt snabbt idag, med sin egenvalda musik och sociala människor omkring sig blir det antagligen så.. När jag kom hem hade jag 4 ursköna samtal med Anna, Majda, Simon och Dennis. Ibland så sitter jag och riktigt analyserar och tänker på livet, en hel del vi har framför oss, mer än vad vi tror. Men sen kommer man till den punkten då allting bara tar slut. Kan inte prata, höra, se, röra sig, man är helt väck. Jag blir helt psykiskt störd efter ett tag.. Det kan absolut inte bara ta slut sådär, finns inte. Men det återstår att se, nu lever man som sagt i nuet. Livet är förjäkla kort, inte undra på att dagarna går så snabbt.. Därför tycker jag att det är sjukt onödigt att lägga ner energi på att göra narr av varandra. Sorligt nog håller inte alla med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0