~ flanera


Lättare sagt än gjort. Vädret tog sig bannemajj i kragen. Underbart att flanera runt i staden med Anna och bara prata strunt. Fyndade även en fin kofta på bikbok, endast 150 kronor. Trodde att inhandlandet av kläder skulle ta stopp för ett tag sedan jag kom hem från Polen. Men det är jäkligt svårt när man går runt i staden och de sätter rea på halva sortimentet. Aja, får ta igen allting när jag börjar jobba! Så, jag och Anna flanerade som sagt rundor i staden halva dagen!! En tripp till t-parken blev det också, där hade de ett pass med f&s. Så sugen man blev, jag ska allt köpa mig ett kort till nästa termin och köra lite old times. Nu ikväll tog jag mig själv i kragen och gick en väldigt lång runda med hunden. Inte likt mig, men det var härligt. Men det finns ett antal anledningar till att låta hunden stanna hemma: 1. Hunden stannar varannan minut för att lukta på någonting. 2. Hunden stannar var fjärde minut för att kissa. 3. När hunden får syn på ett djur är det kört! 4. När det kommer en mänsklig varelse ivägen får man skämmas! Jobbigt när man är som jag och vill promenera snabbt, får inte en lugn minut. Men på andra sidan är det defenitivt mysigare att gå en runda med hunden brevid sig än att gå själv, så trots allt avslutar jag det här inlägget med att säga: Ge hunden en chans och ta med den ut på en promenad! :)



Kommentarer
Postat av: Josse

Jag SAKNAR Dig...Såå mycket!!

2008-06-26 @ 08:36:55
URL: http://Missnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0