~ girl thing


Idag var den stora dagen. Det var idag det skulle hända. Precis, idag! Nä, så allvarligt är det inte.. Bara lilla Majda som jag kastades mot vid dörren i stora kramar och pussar. Som jag har saknat min gulleplutt. Vi satte oss direkt ner med en kopp kaffe och kaka för att ta igen det vi har missat. Urskönt! Vi gjorde även en underbar smoothie som var så god så jag måste dela med mig av den. Varsågod: 2/3 dl mjölk, 5 iskuber, 50 gram jordgubbar, 2 bananer och 1 ½ msk strösocker. Därefter slänger ni ihop allt i en mixer och trycker på knappen. Lätt va? :) När vi hade tagit farväl gick jag för att möta Sofia och tätt inpå hoppade Anniela in genom dörren. Vi började laga mat, eller rättaresagt dansa mat!? Det blev riktigt lyckat, så lyckat att mina föräldrar också tyckte om det! Därefter flyttade vi oss ner till källaren och hemmabiot för att börja checka sex n the city. Vi hann hela säsong 1. Helt sjukt vad jag har missat, vilken serie. Allt är så jäkla bra och sexgalningen Samantha piffar allt upp serien rejält.. På torsdag fortsätter vi med racet och säsong 2 :) Det som fattas nu är att vädret ska ta sig i kragen och bli bättre!!




Kommentarer
Postat av: joel

Hejsan! Det lät roligt! saknar dej<3 kram joel

2008-06-26 @ 20:08:14
URL: http://www.metrobloggen.se/joel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0