~ laholm

Ojski bojski, vad tiden går snabbt..
Har hunnit med skolavslutning, studentfest, studentmiddag och laholm. Skolavslutnings showerna gick galant, det är så jäkla kul att stå på scen när man märker hur mycket folket uppskattar det. 3.orna var som jag hade förväntat mig värst, helt underbart :)

På fredagen åkte jag först hem till Majda för att fira hennes student lite med en trevlig middag. De kommer kännas så jäkla konstigt att inte ha dig där vid min sida på C4 :/ Vid 5 körde mina päron mig och Henrik till laholm där resten av gänget väntade. Helgen med klassen skulle börja.. Bad, vattenpipa, grillat, spel, mys, fest, skratt, gråt.. Ah, de är mycket som kan hända på en helg! Vi var ungefär 18 stycken i en liten sommarstuga så man kan ju snacka om att det blev varmt i den lilla stugan. Vi började festa mot kvällen och då var de fler som festade än oss - knott-party! På lördagen vaknade man upp av att en Stephanie gapflabbar, skulle gärna sluppit det. Men det var bara att vakna till med en dusch och sen dra sig vidare mot det mysiga badet igen. De flesta bestämde sig för att åka hem, vi blev bara 8 kvar. Men lika kul för det hade vi! Vi slängde på allt det sista av maten som var kvar i grillen och hade värsta kvällsmaten serverad. Kimmie och Johannes bestämde sig för att kränga i sig allt. Jo, allt förutom brödet hällde dom i sig. Jäkla djur! Sen på kvällen var det så jäkla varmt så att jag fick ligga med en isklamp hela natten. När jag sen vaknade på morgonen hade knott-partyt flyttats till min kropp. Jag ljuger inte om jag säger att jag har mer än 150 myggbett..
"Vilken funktion fyller dom i ekosystemet, egentligen?"


Igår orkade jag verkligen inte göra någonting. Direkt när jag kom hem la jag mig ner och somnade i solen. Galet fint väder ^^. Idag bär det av till Polen. Har varit duktig och städat rundor i huset, men egentligen var det ganska onödigt eftersom de två pojkarna som är kvar i huset kommer grisa ner snabbare än man hinner säga HEJ! Aja, nu har jag o mamma försökt iaf. Därefter åkte vi in till stan för att handla medel till mina myggbett, jag håller på o lida ihjäl och det ska då inte förstöra Polenresan. Klia, klia och klia.. Nä, om man skulle ta o börja packa snart.. Har faktiskt inte börjat än. Tycker det är så sjukt svårt att veta vilka kläder jag ska ta med mig. Skulle vara lättare om jag bara kunde trolla fram min garderob där borta :)

Njut av sommarlovet, människor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0