~ midsommar

Kvällen var planerad med Anna. Hennes granne Isabell hade ordnat lite mys på baksidan i ett litet hus, så där satt vi, folket och firade midsommar tillsammans. När alla hade samlats började lekarna. Vi fick först gå runt och svara på olika frågan som kunde låta som - "Vem hittar hålet", "Vem har störst", "Vem suger bäst" osv. Svaret skulle bestå av någons namn. De 3 som fick flest röster fick tävla kring den frågan! Intressant att veta att jag fick "Vem suger bäst" och "Vem hittar hålet", vann tyvärr bara "Vem hittar hålet" över två killar. Undra var dom brukar leta :p Tävlingen kunde vara "Vem suger bäst" - Dricka upp en öl med hjälp av ett sugrör snabbast. "Vem slickar bäst" - Slicka upp grädde från en tallrik snabbast och "Vem är snabbast" - Dricka upp öl med 4 tamponger i munnen snabbast! Klockren lek vill jag säga! Därefter började vi med lite kortlekar som resulterade i en hel-go kväll :) På morgonen var man en aning sleten, jag och Anna låg i sängen tills klockan blev halv 2! Därefter promenerade vi rundor i staden i ett antal timmer och tog därefter cykeln hem till mig för att mysa. Vi kollade på min favoritfilm dagboken och som vanligt satt jag och grät som ett djur, det gjorde även Anna :) När vi skulle gå och lägga oss skulle jag sträcka på mig och välter ner hela min hylla som sitter ovanför mig Alla saker åker pang bom ner i sängen och mörkt som det var fattade vi ingenting! Klantarsle.



Idag sov vi till halv 1, så jäkla skönt att sova ut :) Jag och Anna gick ner för att kolla film, då ringer Hampus mig och säger att han är hemma hos mig :O Oh, Shitt! Missförstånd, men det gick lika bra endå. Vi fixade med några akustiska låtar som vi ska spela på kdagarna, nästa helg blir de kött-rep! Vid halv 5 träffade jag Sofia i staden för en chicken-fenix! Efter en stund kom Anniela och vi började bege oss mot bion, Sex n the city - here we come! Underbart bra var den, vi har bestämt oss för att köra ett sex n the city maraton med de alla 6 säsongerna om kvällarna hos mig framöver. Kommer bli intressant :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0