~ schools out for summer

Men ser man på. Imorgon är det skolavslutning och sommarlovet tar sin plats. Det sista sommarlovet för min del :S Som alltid, brukar man sitta och längta till det långa sommarlovet. Det är ju tradigt att det går så snabbt bara.. Igår hängde jag på sambatåget i karnevalen, ganska roande att gå runt bland fulla och utklädda studenter :) Jo, om 1 år hoppar jag runt där. Senare mot kvällen gick jag och jenny till t-parken för att mysa med musik, sjukt mycket folk!! Idag har jag repat på teatern från klockan halv 9 - halv 6. Skolavslutningskonserten måste ju bli perfect och som det ser ut nu så blir det en jäkla massa ös! Ska bli härligt att rocka lite på scenen, förra året var studenterna som galna och man kände sig hur stor som helst. Fint att få uppleva den känslan imorrn igen. På kvällen blir det antagligen en studentfest jag drar till. Inte så mycket att festa för oss icke-studenter annars tycker jag. På fredag blir det en hel-go dag. Först på studentmiddag hos Majda och därefter ska jag åka till Laholm, ett antal klasskamrater ska mysa i Johannes sommarstuga hela helgen. Slutar och börjar sommarlovet med klassen, galet. Sen på måndag drar jag mig mot Polen i 10 dagar. Ska bli skönt att komma ifrån Sverige lite och bara chilla.. Nej, nu får jag nog snart gå o lägga mig. 7.45 ska vi samlas på teatern imorrn där vi drar igång med en härlig avslutningen på det nya sommarlovet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0