~ bäbis

Mitt gulliga gudbarn Nicole kom hit vid 11 idag, barnpassning :) Galet vad jag tycker om barn, kan då säga att jag blev lite lack i början när hon började stöka till bland mina saker. Man blir ju rädd att de ska ta sönder något. Men det var bara att säga "ajaj" och hon släppte allt illa kvickt. Den sista timmen blev hon allt lite trött och gosig - me like. Jag och Nicole började laga mat tillsammans och när hennes mamma kom ville hon verkligen stanna för att äta. När hon åkte hem tog jag bussen till tollarp. Jag och Dennis kollade på SCMU inspelningen, sjuukt bra! Ni som missade föreställningarna kan sitta där och sura ;) Gud vad jag trivs hemma hos er, underbara människor ^^. Åkte in till stan vid halv 6 för en tarzan föreställning. Nu är det halva tiden kvar av tarzan så ni som inte har sett den än - MAKA ER DIT!! Efter föreställningen gick jag in mot stan för att träffa Malin och Anna, en hel del deep talk på det och hem igen. Anna kom även hem från utlandet nyss och vi ska redan träffas imorrn på dagen för en fika med (såklart) deeeeep talk. Det behövs verkligen en massa deep talk nu för tiden, lättare och lättare...

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0