~ BIG BERTHA

image260image261

Scmun är i full gång nu! Vi började repa på teatern i tisdes, då vi lärde ut oss danserna och sjöng våra låtar med orkestern. Därefter va det mys med mysgänget <3 Igår började vi repa manuset, alla repliker och vem som skulle göra vad. Jag måste då säga att jag är sjukt glad för rollen som Big Bertha, när Lotta berättade för mig hur jag skulle vara blev jag lite paff. Men jag är ju som sagt ganska så bra på att vara bitchig och ryta ifrån, så det gick riktigt bra på scen också :) Idag var det dags för hela smeten - dans, sång och replikerna. Nu har vi kört igenom allting så man har börjat få en bild av hur det kommer se ut. Det kommer bli fett nice - SÅ KOM TILL TEATERN PÅ TISDAG ELLER ONSDAG KLOCKAN 19.00 (endast 30 kr). Efter scmun idag var det dags för en fika med Emelie. Det var ett tag sedan vi träffades sötunge och till slut fick vi tid för varandra, sjukt härligt att bara snacka ut om allt. Det är gaalet att jag har tappat min almanacka, mitt halva liv ligger ju där inne och styr. Planeringar, det är verkligen ett måste för Natalie Chamli. Får gå och köpa en ny och börja planera om igen, annars vet man inte hur det kan sluta. Återgår till vanliga lektioner imorrn, dock har jag en lång håla mellan 2 lektioner, störigt eller inte!?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0