~ galeet

image259

GALET, är det rätta ordet för hur snabbt helgerna går nu för tiden. Hinner knappt andas!? I fredes hann jag hem en stund efter plugget innan jag skulle vidare till en föreställning med tarzan. Direkt efter föreställningen stressade jag med smink och kläder till fest. Fest i Tyringe, inte så jäkla mkt ös men man får själv göra det till de bästa och det lyckas jag för det mesta med :) På lördagen fick jag sooova och därefter var det dags för 2 stycken föreställningar. Jag var riktigt slut på kvällen, gick hem till Anna efteråt och hade en skön pratstund! Slutligen, söndagen idag.. En ny replokal till bandet japp, helsooft verkligen. Vi var på G idag, värsta dampet med pojkarna små :p Efter repningen väntade en föreställning. Idag var föreställningen helt underbar, både publiken och vi var på topp! Nu börjar en ny vecka, en ganska kämpig när man tänker på scmun. Men som sagt tror jag det roliga tar över den här gången också :) Nu sitter jag laddad med popcorn och väntar på att andra avenyn avsnitten ska starta på datan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0