~ just wanna touch you

Tiden bara rullar på, så idag hade vi den sista scmu föreställningen. Sorligt tycker jag, nu gäller det att lugna ner mig så jag inte stannar i rollen 24/7 - illa, illa!! Efter föreställningen beställde vi en hel del pizzor som vi sedan krängde på scenen. Därefter stack jag till Banken för att träffa på min fruga Anna och ge henne en ny förlovningsring samt en bukett med rosor, 18 och myndig är flickan. Gick därefter för att joina far och bror på en restaurang, alltid gott med lite Baileys ;) Efter en stund på restaurangen gick vi vidare till hemmakväll (palla byta namn) för att hyra lite filmer. Jag och mina kärleksfilmer, det är dom som får mig att bli så kräsen men endå kan jag inte sluta titta på dom. Men eftersom pågarna hatar dom så blev det Amerian Pie vi tittade på. Sjukt galen film, men hade verkligen inte bangat en sekund för att få vara där och lattja! 

Nu är det lov igen, tråkigt med vädret bara. Förra påskolvet var familjen i Frankrike, jag kunde gå runt i linne och allt - ge mig sommar! Har förvånansvärt inte så mycket planerat den kommande veckan, tänkte ta dagarna lite som det kommer den här gången. Om det är någon som vill hitta på något busigt är det bara att höra av sig :) Imorrn blir det iaf en liten sovmorgon, därefter ett köttande rep med guysen (spelning på onsdag), tarzan föreställning och till slut black n' white party :D

Frankrike:




Kommentarer
Postat av: Simonym

VI! ska hitta på något tycker jag!:)det var väldigt längesens vi sågs:(

2008-03-22 @ 16:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0