~ påsk

Igår va de två underbara tarzan föreställningar. Kände folk som kollade på båda så det blev extra köttigt för min del :) Hugo och Kalle var även och kollade på den sena föreställningen och bara några minuter efter vi skilts åt ringer min mobil, det var Kalle och Hugo som undrade om vi kunde umgåsa. Så det bar hem till mig, Simon hörde även en fågel viska att jag hade det chill hos mig så han kom tätt efter.. Eftersom jag redan hade planerat kvällen med en kärleksfilm så va de tvugna (inte för att de stretade emot så mycket) att kolla med mig. De lämnade inte mig förrän klockan blivit 2 och jag som skulle upp tidigt nästa dag - fy grabbar! Så idag har jag hällt i mig en hel del kaffe för att hålla mig vaken. Var på besök hos min mormor i olofström där man fick en god påsk middag :) Därefter bar det av till replokalen för ett galet kött rep <3 Så, nu skiljdes alla åt för en dusch och snart kommer Simon för att hämta upp mig. Vidare mot Hugo, därefter hämta pizzorna och till slut har vi nog kommit fram till Olivers hem.



Väldigt mysig kväll med grabbarna, missade du allt något Kalle ;) Gjorde det mysigt vid bordet när vi käkade pizza, därefter "med andra ord" spelet. Ni kan ju tänka er hur det gick för mig, verkligen urkass på att förklara saker. Resten av kvällen spelade vi guitar hero :) Nu sitter jag här med te och halsont, om jag blir sjuk nu så.. så.. NÄ, JAG FÅR INTE BLI SJUK!!!

Något som nu ska göra mig på bättre humör - andra avenyn [v]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0