~ spelning

Igår va det dags för en spelning, Barbackarock here we come! Vi träffades i replokalen vid 12 för ett genomdrag tillsammans och skildes sedan åt för att träffas för en soundcheck klockan 4. Vi började kötta halv 6 och en hel del i publiken fanns på plats :) Allt gick fint trots min förkylning och hitchhiker med kyckligen på scen blev en suceé!! Efter spelningen gick de stora grabbarna till biljard medans jag och Kalle som fyller år sent på året stannade kvar och fikade med lite människor. Vi träffades igen lite senare för att gå runt och kolla på flera band, headbaang och shake shake :) När allt var slut drog jag, Olli, Simon och Hugo hem till Hugo för lite kvällsmat.. Vidare till Kalle där folket var på plats. Dansa, dansa hela natten lång. Lite chockerande blev det också men det är sånt man får ta - dagens ungdomar liksom :p Vid 4 bestämde jag och Simon för att dra hem till lilla hammar, snäll som han är shussade han mig hem på sin cykel. Vad skulle jag göra utan dig!?

Idag vaknade jag helt sleden och förkylningen hade minsan ökat. Får väl skylla mig själv eftersom jag är ute och ränner 4 på natten. Så besöket hos min käre vän Dennis blev inte av, får träffas imorrn istället :) Har bara legat hemma idag förutom ett snabb runda inom stan för käk och nässpray. Nu ikväll har jag och min far myst med smoothies och Rush Hour 3. Så sjukt bra är de filmerna, härligare gubbar får man allt leta efter ^^.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vilken ös fan du är duktigt du du kommer långt snäckan. Vilken röst man svimmar........

2008-04-01 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0