~ våffeldagen

Vem har inte krängt våfflor idag om inte JAG :) Snacka om att jag fick ont i magen efteråt och har inte ätit något sedan våfflorna förrän precis - skyll dig själv! Igår var jag hemma med Jenny och idag var jag hemma tills klockan blev 5. Riktigt längesen jag bara va hemma, sjukt slappt. Har faktiskt inte vågat gå ut något, mitt immunförsvar hatar mig!! Men jag är inte den som ger upp så imorrn ska det köttas. Vid 5 drog jag in för att sola lite och drömma mig bort bland palmer och sand! Därefter drog jag till addicted för att träffa Mia, vidare hem till henne där det blev mys och deep talk. Tack för ikväll gumman :) Tänkte sätta på en film nu som jag lånade "På smällen", kan nog bli roande för ikväll..

Nu vill jag att du hör av dig!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0