~ you'll never know what you can do until you try..

.. men, när vet man när man har försökt klart? En jäkligt bra fråga som snurrar rundor i mitt huvud en hel del just nu!! Lördagen var fullpackad. Dagen började med att Johan och Osse kom hit för att vi skulle göra tårta till snutten Sebastian, hela 18 år skulle han bli på söndagen. Det började inte så bra med den brända chockladen, men till slut blev den otroligt vacker :) Därefter skulle jag skynda mig bort till teatern för 2 tarzan föreställningar och efteråt var de dags för restaurang med hela ensemblen. Vi satt och snackade och resultatet blev att jag kom hem runt 3-tiden. Icke så bra för nästa dag var de Scmu-rep hela dagen. Tur att man har så härliga kompisar som piggar upp en :) Vidare till Johan där vi skulle ha mys mys och snacka om en sleden chamli nästa dag. Vi latade oss fram tills klockan 1 då jag stack in till staden för att träffa vänner och käka på Mc Donalds, en sånglektion och en snabb runda hem innan jag skulle vidare till teatern. Genrep för full rulle och min roll satt nästan som en smack. Idag var de en vanlig skoldag, efter skolan hann jag hem en h innan det var dags för teatern. 1 föreställning som gick super, nästan är borta från min roll - nu sitter den som en smack. Känsla rakt igenom, älskar det!! Ni som inte va där idag har en chans imorrn igen, missa inte ;)
image265


Förresten, jag har fått tillbaka min almanacka nu och lugnet har börjat lägga sig. Nu kan jag planera vidare och veta vad gör. Den här veckan kommer jag att vara på teatern varje dag, förutom söndagen. Kan ju nästan flytta in där!? Nääh, jag skulle hellre stänga in mig i mitt rum där jag är omringad av rosor på väggarna, skön musik och doftljus brevid mig. Finns det något bättre? ^^,



Kommentarer
Postat av: Josse

Gumman, fatta vad jag saknar dig..något så otroligt. Det va så skönt att ha dig här..Kommer du när jag fyller år? älskar *

2008-03-20 @ 09:19:04
URL: http://MissNilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0