~ afro power dance

Vilken vecka, inte alls mycket planerat de senaste dagarna. Urskönt! Idag var jag för den delen och tränade på f&s igen, som sagt gratis hela månaden och då får man ju passa på :) Det blev afro power dance med Jossan och gud vad härligt. Riktigt jobbigt men det roliga slår starkt över! Ska allt köpa ett kort och börja träna till nästa termin, musikal repen kommer inte hålla på under så lång tid som de förra musikalerna, så jag lär ju hinna!? Imorrn är det terminsuppspel klockan 9 och därefter håla till 2 :O Då passar jag på att göra mitt feta arbete klart, hoppas tanken blir verklighet nu bara! Efter plugget är det gospelrep och tillbaka till skolan för ett WSS-rep, repa en låt som vi alla ska uppträda med någonstans. Torsdagen bjuder på NP i engelska, simning och sånglektion med Ingvar. I helgen blir det fest, rep och mys :) Jaa, det ser ju ut som att de oplanerade dagarna försvinner nu. Typiskt mig! Pratade med Anna i tlfn nyss. 1 vecka sen vi träffades och jag saknar dig så mycket, vi ska allt ha kul på fredag ^^. Jag måste också tillägga att Henrik Kristensson är sagolik, jag förstår inte hur du orkar med mitt dampande dag ut och dag in. Vet faktikst inte vad jag skulle göra utan dig i klassen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0