~ ain't no party like an alcoholic party

En helg med fest och mys :) I fredes efter skolan skulle jag på audition till lions stipendium, men de va försenat ca 45 min så mina planer blev kaos. Det slutade med att Henrik hängde med mig hem en runda där jag packade kläder tills kvällen, sen stack vi in till stan för att träffa Anna. Vi köpte grillbehör och promenerade vidare till t-parken där musikelever befann sig. Det blev en snabb grillning med lite brännboll för min o annas del för sen skulle vi vidare hem o bli andra roller för kvällen - Cowgirl + Rockstar! Emilia och Idas 18 års maskerad var trevlig, ellerhur Anna? ;) Lördagen var enbart myys med mor och far. Först åkte vi in till stan för lite shopping + käk och därefter hem för grillning och film [v] Idag har det också varit en slappedag med kvarblivna läxor. Mitt gudbarn Nicole med familj kom nyss så hon har varit här inne och sprungit rundor. Typiskt att barn ska pilla på allting, men ändå finns de inga ord för hur mycket jag älskar barn :) På tisdag händer det något hemskt, för då är det sista avsnittet av andra avenyn. Jag kan inte fatta det. Varje söndag, efter plugg och en stökig helg har jag lugnt suttit mig ner på kvällen klockan 20.00 för att följa 3 avsnitt. Jag har skrattat, gråtit och skrikit. Inget program har någonsin väckt så många känslor i mig. Att följa en serie som man älskar så mycket som nu bara tar slur är bad. Jag hoppas verkligen att de kommer sälja alla avsnitt snabbt som attan!
image380




Kommentarer
Postat av: Josse

Snygga bilder sötnos ;) Du är alltid så fin ^^!!
Om du visste vad jag saknar dig hun!!

2008-05-19 @ 11:32:17
URL: http://Missnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0