~ du är musiken i mig

image392image389image390image393

Ah, en sammanfattning av dagen ovan ^^. Började med att jag gick inom lilla salen för att checka ES-konserten i en halv h, för därefter var det dags för soundcheck i konserthuset. Jag och Robin skulle åter igen sjunga "du är musiken i mig" och varsinn låt, det blev "greatest love" för min del. Allting gick fint, alltid lika kul att sjunga för nytt folk :) Filmade även uppträdandet, så när jag har orket kommer jag att lägga upp lite nya videos och låtar på min myspace. Efter konserten gick jag och Majda för att käka en bit därefter begav vi oss till teatern för att se på teater 3.ornas slutprojket - "En midsommarnattsdröm". Härligt att se kompisarna agera, otroligt duktiga! När jag kom hem hade pappa lagat mat till mig o mor, kryss i taket :p En stor dold talang där pappa :) Annars har jag inte hunnit med så mycket mer idag. Imorrn blir det återigen sång, utomhuskonsert på C4. Börjar runt halv 1 och håller på till ungefär 4, så har ni inget bättre för er är det bara att ta en runda förbi skolan och njuta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0