~ kick n box

En riktigt härlig dag. Solen står på topp även idag, blir bara bättre och bättre. Bara det håller i sig nu så det inte blir pissväder om 1 månad! Slutade halv 1 idag, drog hem och tänkte att jag kunde nyttja en tid till lite solning. Så jag burnade i 3 h, härligt med mer färg :) När klockan började närma sig 5 cyklade jag iväg till f&s för ett pass. Vilken känsla, jag tältade där innan men eftersom jag har haft och har så mycket för mig orkar jag inte lägga 600 kr på något jag inte hinner med. Men eftersom det är gratis hela månaden ville Jossan köttade kick n box med mig, gamla tider det. Vilket pass, helt jäkla slutkörd nu. Men gaah vad skönt efteråt. Man skulle då hinna med mer med träningen. Beach kroppen 08 tror jag inte det blir, men man kan alltid försöka :) Ikväll har jag checkat "I sanningens ögonblick", det programmet är väldigt roande. Jag sitter alltid och skriker av irritation, hur fasen kan de ställa så personliga frågor som sedan stämmer? Hur får de reda på de frågorna!? Väldigt B om de har frågat ut personen innan.. Annars har veckan nu närmat sig helg och helgen kommer som vanligt gå fruktansvärt snabbt. Fredag - 18 års fest hos Malin. Lördag - HBG, libanesisk frukost som därefter följer med shopping och kvällen bjuder på några erbjudande då jag får se vilket jag har lust till :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0