~ kina

image385
Vilken härlig vecka det har varit än så länge och den kommer bara att bli bättre.. Nu när det börjar närma sig sommarlov är det inte så mycket som ska bli inlämnat (hoppas jag). Lärarna är ju duktig duktiga på att ge oss läxor nu i sista stund! Idag har jag inte haft några lektioner så jag har slappat halva dagen :) Vid 2 åkte jag in för att träffa Hampus, vi tog en glass och glassade lite i solen. Vid 3 begav vi oss till skolan, skulle repa igenom en låt snabbt med Göran och Robin. Imorrn ska jag och Robin nämligen sjunga för kommunen som fyller år. Om ni är sugna är det att bara att kika förbi klockan 12 i konserthuset!! Efter det sköna repet begav vi oss hem till mig för att kolla på Halloween (såklart). Jag försökte också avsluta min kaka med glasyren, rinnande glasyr? Gah, den blev väll ändå god ;) Klockan 6 var det dags för det sista repet med Gospelkören för den här terminen och sen kör vi igång igen till skolan börjar. Vilka diskussioner vi håller igång med under bilfärden till tågstationen och resecentrum. Som idag, då jag och Hampus bestämde oss för att besöka Kina någon dag. "Något lov kanske", säger jag. Hampus trodde visst inte att jag var så seriös. Ohjoo, om jag nu ska adoptera en liten kinesunge när jag blir stor måste jag väll ändå ha besökt Kina. Men eftersom vi båda är luspanka kom jag med förslaget att vi kunde  lifta dit. Lifta till Kina? Varför inte? :D



Kommentarer
Postat av: Malin S

Liftar du så lovar jag dig att du kommer vara ett traffickingoffet tidigare än ett gatubarn. Luffa kanske? ;D

2008-05-21 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0