~ sant/falskt

Som jag förväntade mig har helgen gått förjävla fort.. Jag har för den delen haft vädligt kul :)

I fredes bar det av till Åhus för att fira Malin som fyllde 18. Väldigt trevlig och avslappnad kväll. Grillat, vattenpipa och så bjöd söta Malin på baileys som hon vet är min favvis :p


Lördagen var då längre.. Upp som tuppen för att bege oss till HBG, klockan halv 9 var vi redan påväg mot frukosten. Smarrigt värre, libanesisk frukost - knefe och zatar. Ni som inte provat på den fantastiska smaken är förlorade :p Ni förstår inte hur mycket känslorna att resa till libanon växte, men nej där bombar dom ihjäl varandra så den känslan får vänta :/ Efter njutningen av frukosten begav vi oss till Väla för shopping. Det gamla vanliga - Pappa och bror sätter sig ner vid ett café medans jag och mor springer rundor :) Fyndade 2 linnen, 1 par skor och 3 klänningar varav en till skolavslutningen. Känns skönt att ha kläderna placerade till det, förra året va det panik. När jag hade gjort av med alla pengarna satte vi oss ner och åt libanesiska pizzor. Gaah, vad jag vill dit!! Mätta och belåtna satte vi oss i bilen hem igen. Väl hemma bestämde jag mig för att tacka min far för pengarna genom att städa källaren. Nu är det fria hallar för folket där nere :) Hittade en "Mozart, chocolate cream" där nere i baren som jag blev väldigt nyfiken på. Fick smaka och det smakade bannemajj som baileys, den fick hänga med mig genom kvällen. Senare blev det grillning i högsta hugg. Linda, Husse och brossans kompis David var även här och ack så kul vi hade :) När det började närma sig kväll satt vi allihopa och körde sant/falskt, vilka frågor :p Skönt att päronen vet det mesta om mig, har faktiskt inte så mycket att dölja för dom! Banan med choklad ramlade snabbt in i magen, bror och David höll mig uppe till klockan 2. Jag som skulle repa klockan 11 idag :O



Tur att mina små gulliga pojkar gör en på så gott humör när man kommer till repningen. Ni är förjävla bra :) Fy mig, har suttit inne och fixat massa arbeten som jag ligger back i idag. Nu när det är så fint väder, har ingen annan än mig själv att skylla! Att det bara ska vara 10 grader på tisdag är otäckt, jag vill ha sol ^o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0