~ scones

Oj, va den här dagen gick snabbt. Som sagt - terminsuppspel och därefter blev tanken till verklighet, dock är jag inte klar med skiten för den tog mer tid än vad jag hade förväntat mig :/ Så, jag tog en paus och hängde med Hampus för att käka, sen satte vi oss ute på skolgården och glassade. Det börjar närma sig nu, men det kan allt bli en hel del varmare tycker jag :) 2 lektioner som gick snabbt och sen stack jag, Malin och Majda hem till mig. Hemma bakade vi scones och unnade oss det sista av min Mozart chocolate cream! Vid 6 stack vi till gospelkören och därefter in till stan för WSS-rep! Det här var min onsdag :)







Kommentarer
Postat av: Tim

Fan du är läcker!

2008-05-18 @ 15:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0