~ trött


En väldigt skön dag, endast 1 lektion - gympa! Henrik den jäkeln köttade ihjäl oss ;) Jag stannade kvar i skolan och glassade tills klockan blev 2 då jag skulle bege mig till badhuset. Kompletera simningen, 30 längder totalt. Fy, men det var riktigt skönt efteråt. Synd att man inte har så mycket tid över för det. När vi skulle livrädda varandra blev det jag och Måns. Herregud, nästan så att vi dränkte varandra istället. Jag har då inte skrattat så mycket som när Robert (gymnastikläraren) skulle visa hur man lyfter upp en person från vattnet (Måns i detta fallet) och lägger den till rätta. Stackaren, det gjorde för ont va? ;) När jag sen kom hem la jag mig ner framför tv.n och somnade -_- Sen kommer pappa och väcker mig, för vadå? JO, Matte! NP på torsdag och han tror att jag har en chans!!? Det blev att kolla igenom lite men hjärnan töjade verkligen inte mycket. Jag är helt slut nu, tror att siimage347mningen tog väldigt hårt. Får hoppas på att jag kommer snabbt i säng ikväll så jag är pigg imorrn.
Tänker på dig! Natti ~v~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0