~ valborg

3 lektioner gick snabbt, Anna ringde mig när jag slutade min lektion och vi började planera kvällen fint :) Vid halv 7 träffades vi i stan för att ta bussen till vä. Det blev grill och käk med Hanna, Linus, Emilia, Ida, Alexandra och Amanda! Därefter började festen.. Vi körde en hel del kortleksspel som innehöll massor av drickande, mycket bättre än "jag har aldrig"-leken för min del iaf :P Vid 11-12 började killar strömma in och det blev dans för fulla rullar. "köööra, tuta, växla och krocka" - Ja, den är en klassiker för mig nu ^^. Jag och Anna var kvar där tills klockan blev 3, därefter ville Ida och Emilia sova, så de kastade ut oss.. Vi och killarna började snabbt planera efterfest, vart skulle den hålla hus? En av killarna hade ett hus för sig själv, men han bodde i skepparslöv och ingen hade en tanke på att promenera dit. Anna ser en taxi och springer snabbt fram för att fråga hur mycket han tar, 200 kr. "Neeeej, Anna", skriker vi allihopa "Det är alldeles för dyrt". Taxi chaffören sänkte det till 120 kr och stannade efter en stund på 100 kr. "Kom igen nu, vi sparar pengar och bränner fett. Vi promenerar istället" säger jag. Folket lyder mig och chaffören blir pissed off! Såå, vi vandrade till skepparlöv klockan 3 och väl framme börjades efterfesten. Biljard och högsta volym musik blev det tills klockan närmade sig 6 då vi bestämde oss för att sova! Det tog jädra en tid men till slut fick man nog sig en blund. Vi vaknade upp klockan 9 och vandrade raskt hem till Anna i Vä. Väl hemma slängde vi i oss frukost och gick därefter upp och la oss, vi låg och "sov" tills klockan blev 2 - skööönt!

Idag ställde jag in alla träffar med de 3 töserna, dock skulle Jenny på fest ikväll och det töjar verkligen inte jag. Så jag och Anna har hyrt film som vi ska mysa med ikväll + tacos :) Förövrigt tar allergiskiten kål på mig!!!! Får vila upp sig till imorrn, jamfest på G ;)








Kommentarer
Postat av: Josse

Jag saknar dig som bara den gumman. Vi måste måste måste ses snart. Du är bäst!

2008-05-04 @ 00:55:06
Postat av: Tim

Sötnos du är sötare för varje dag....

2008-05-18 @ 15:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0