~ bra vibrationer



Stuidebidraget flög in på mitt konto igår som bidrog med lite shopping. Halva borta! Efter en hot potato med mor gick jag till rockrummet för att förbereda innan grabbarna skulle dyka upp. När vi fick allt på plats, det vill säga efter ungefär 2 h, så började vi spela in. Hahahaha, jag har så kul med er! Men det blir allt till att jobba på nu när jag inte kommer få tillgång till att vara där under helgerna. Vid 6 fick jag dra mig hemåt för att sedan vara på plats vid Yllan kvart i. Bord 26, massvis med julmat och dricka, då kbladet bjöd på allt :) När den härliga showen där Charlotte Perrelli var gästartist (underbart bra är hon) tog sitt slut drog vi oss vidare mot Grand för en fortsatt härlig kväll. Dock gjorde stanken på grand en väldigt illamåeende, fy o blä! Idag sov jag till halv 2, därefter gjorde jag lite nytta med att pynta till i mitt rum och städa i huset.  Duktig som jag nu känner mig sitter jag beredd med pepparkakor och snart en mysig film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0