~ hejdå Dolores..

Vilken festlig helg jag har haft!! Fredag = Grand med Anna, superlyckat. Lördag = Sunk med några från ensemblegänget och efter söndagens föreställning var det dags för en avslutningsfest. Tanken "sista gången" innan och efter allt jag gjorde på/av scen slog mig under föreställningen ett antal gånger. Det var hårt eftersom det fanns så många roliga moment som jag bara vill göra om och om igen!  Men det blev en lyckad avslutningsfest med fina tacktal, underbart god mat och kött på dansgolvet. Hoppas att de flesta dyker upp i Malmö på Tonteaterns jubileumsfest! Ikväll har jag följt med mamma och Linda till knislinge där det var ljusparty. Underbart med alla dofter och ljus så det blev julljus köpta, julstämning i mitt rum i år japp! Veckan bjuder än så länge på - repning, spelning, PA-dag och Bra Vibrationer med lucian :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0