~ I'll cry for you!

Helgen börjar närma sig, vilket betyder att de 5 sista föreställningarna av musikalen skall göras. Ni som inte har sett den än borde skämmas, inte försent till att bli en god människa - finns biljetter kvar! Veckan än så länge har varit helt okej, igår fick jag ångest som ledde till att jag satte mig ner med läxor dock superskönt när de är ur vägen. Förstår inte varför jag alltid väntar in till sista minuten till att göra dom, eller rättare sagt 2 veckor senare! Igår hade jag endast en lektion därefter begav jag mig till Ingvar för en sånglektion. Det var ett tag sedan så det var härligt med extra många sångövningar! Idag var det dags för månadens ES-konsert, sjöng I'll cry for you med Europe akustiskt :) Även goda nyheter - 2 spelningar för bandet + att gospelkonserten börjar närma sig, 3.e december. Jag längtar!!! Imorrn ska vi till malmö med klassen för att besöka en synagoga och moské, kan bli intressant. När bussen är på plats hemma igen är ensemblen från musikalen bjudna hem till Sara (Sugar) för bullar och mys, kommer bara inse hur jäkla mycket mer jag kommer sakna gänget "/...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0