~ lund

Idag bar det av till lunds universitet med alla 3.or från skolan! Drev igenom dagen med dugg och en vandring för att komma till rätt universitetsbyggnad - psykologprogrammet, juridik samt musikvetenskap. Psykologprogrammet var det jag föll för men det är nog ett andrahandsval för mig om inte lägre ner, ska allt in på en musikalskola/musikskola först! När all information från respektive program var avklarat hade vi en halv h på oss att äta.. Tog en tid innan vi kunde sätta oss ner i lugn och ro, men ett samtal gjorde så att vi fick packa ihop våra baguetter i servetter och bege oss tilbaka till bussarna. När vi sitter på bussen och Anna sen nämner att hennes mamma jobbar i lund och att vi inte hade behövt att stressa ger jag förslaget att vi hoppar av igen. Och så blev det. Vi gick tillbaka till stan för en fika och skön pratstund, vidare till lite affärer. Genom telefonbeskrivning kom vi till sist fram till hennes mammas jobb och tillbaka till kristianstad. Jag älskar impuls händelser! Väl hemma har jag nu suttit och pluggat psykologi, prov imorrn "/. Hur kan man sätta ett prov veckan efter ett lov. Förväntar de sig att man ska sitta och plugga på lovet!? Religion hemtenta inlämnad, svenskan ska redovisas och matteprovet skall göras! Puh, snacka om att jag är skoltrött. Vill bara bli stämplad som student och sen läsa vidare till det som enbart intresserar mig. Aja, vägen närmar sig...



J      A     G       Ä    L   S    K   A    R      D   I    G

JAG
ÄLSKAR
DIG

JAG ÄLSKAR DIG

Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Elin

ja de är inte lätt att va 3:e klassare chamli.. vem är din kärlek :)?

2008-11-05 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0