~ miss merry



Nyss hemkommen från en härlig spelning. Superhärligt att köra låtar som jag nu har kommit in i och verkligen känner något för. Nästa spelning är den 12.e, perfect start på en hejdundrans lussevaka kväll tycker jag!! Annars har resterande av dagen bara bestått av att lata sig (!), PA-dag till ingen nytta men vad ska jag göra när inte rockrummet är ledigt. Imorrn får jag tillgång till rummet och då ska jag spendera en lång tid där för att piffa till låtarna, sen ploppar grabbarna in efter hand. Känner att jag borde sätta lite fart om det ska bli mer än bra, förhoppningsvis blir det tillgång till rockrummet i helgen också. Vi hade gospelrep igår då vi körde igenom alla de låtar vi ska framföra på onsdag - Trefaldighetskyrkan, klockan 19.30 och det är gratis så, be there! Imorrn är det fredag och ingen ny helg för föreställningar, suck... Men Bra Vibrationer med lucian som följs av Grand blir säkert en rolig fredagkväll.


Jag är hungrig, så nu ska jag äta!



Kommentarer
Postat av: Sarah

snygging

2008-11-27 @ 21:24:49
Postat av: Anniela

Ellerhur!! Jag vet inte riktigt, det blir ett senare problem :P

2008-11-28 @ 18:59:09
URL: http://annielaaleinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0