~ den som kunde vrida tiden tillbaks..


Helgen har varit underbaar. Efter föreställningen i fredes gick jag raka vägen mot söder för att förfesta med några flickor hemma hos jossan. Tog inte så lång tid innan man hängde med i tempot och rätt som det var satt man i en taxi till grand - lathet! Pendlade mellan Grand och Class under hela kvällen och avslutade med pastavagnen (har lärt mig att äta ädelost&skinka nu). Lördagen var kommen - sov ut, tittade på idol och begav mig till teatern för 2 föreställningar. Vilka diskussioner vi har under tiden, helt galna. Skulle allt spela in tiden som spenderas i min loge samt fikarummet, en duktigt bra HIT för omvärlden! Föreställningarna gick undan och taste var stället att besöka, kvällen avslutades väldigt mysigt hemma hos mig :) Idag var det den sista föreställningen på den näst sista helgen, att lämna en sådan underbar ensemble kommer inte att bli lätt! Men föreställningen tog sitt slut med en fantastisk publik och mys väntades med Oliver och Hugo, te, mackor och vår sugar låt som ska spelas in imorrn. När klockan började närma sig 8 cyklade vi till replokalen för ett bandmöte. Såklart är det Simon som ska klanta till det med sina fotbollstider, men förhoppningsvis får vi till en ny reptid. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: ANGELICA

låter härligt :) skön bild!

pusssss.

2008-11-17 @ 10:14:33
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0