~ think before you act?


En helg har kommit och gått.. Blir knäpp på hur snabbt tiden går, det är bara 2 veckor kvar av musikalen "/. Något mer jag blir knäpp på är min kropp! För någon vecka sedan hade jag cpont i min mage, därefter kröp förkylningen + hostan fram och nu har jag fått ont i min rygg. Inte har jag tränat på 3 veckor heller så jag förstår inte vart all skit kommer ifrån! Hmm.. En lugn helg har det varit för min del. Efter föreställningen i fredes bar det av till taste med några från ensemblen och Majda. Det var härligt att bara sätta sig ner med en drink och babbla på, speciellt med Majda som har varit okontaktbar i ett antal dagar ;) Lördagen besökte jag åhus och idag har jag varit så duktig att jag steg upp tidigt för att gå till matöppet o köpa en blomma till far min. Mer än en blomma är han allt värd så jag skrev ett kort - med kärlek :) Nu börjar en ny vecka som inte alls är så planerad, faktiskt skönt. För att till sist komma till själva rubriken. Att man ska tänka innan man agerar. Det är allt ett klokt citat, dock håller det inte alltid i sig och tur är det. Hur skulle världen annars se ut.. Men när det kommer till ett speciellt ämne är det nästintill helt omöjligt för mig att släppa tankarna. Det stör mig något fruktansvärt. Så,  "Don´t think, just feel" vill jag avsluta det här inlägget med!!




Kommentarer
Postat av: ANGELICA

vad fin du var! :)

pusspusspuss.

2008-11-10 @ 09:52:35
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0