~ inför döden är vi alla lika


Ohjaa, det var snabbt det här lovet gick "/.. Spelningen i onsdes var superhärlig, jag är så glad att vi är på G igen. Efter spelningen gick jag och grabbarna ut för en öl därefter tog jag tåget till karlshamn där kussen väntade så gott på mig. Vi fortsatte kvällen ute med två trevliga töser, öl och en massa snack :) Uppe men tuppen redan klockan 7 då det blev en morgonvandring följt av god frukost och 30 längder på badhuset med bastu. Senare på kvällen åkte jag, linda och kussen för att bowla. Pinsamt värre när klotet flög ner i rännan nästan hela första rundan, medan jag låg på 50 poäng låg både josse och linda på över 100. Därför måste jag skryta och berätta att jag trots allt vann hela skiten. Efter denna givande dag var vi alla superdöda så det blev slappande resterande av kvällen med 2 helt misslyckande försök att göra äpplechips i ugn. Fredagen åkte vi hem till kristianstad med vandring på staden, därefter tog vi farväl och jag drog mig till teatern. Efter föreställningen var de full halloween stämning i logen, 4 tjejer som skulle klä ut sig på en kvart. Men det resulterade väldigt bra och jag hade verkligen en hel go-go kväll hemma hos Nisse och resterande av kvällen i hammar. En aning död var jag på morgonen då fröken vaknade superförkyld samt ont i huvudet, direkt efter föreställningarna åkte jag hem och slocknade. Idag väckte mamma mig klockan 9(!) för att vi skulle bege oss till Olofström och hälsa på mormorn min, besökte även morfars grav. Sjukt vad tiden går, hela 4 år sedan han somnade in! Nu väntar jag på att Dennis ska dyka upp, mattepluggande för oss två ^o)

Kommentarer
Postat av: Tim

Shiiiiit vilken snygging!!!!!!!!!!!!!!



2008-11-04 @ 14:11:02
Postat av: Josse

Om du bara visste vad jag saknar dig..Det va UNDERBART att ha dig här!! Att få skratta konstant..Du gör mig lycklig <3..DU är såå fin!!

2008-11-04 @ 17:02:08
URL: http://Metrobloggen.se/josephinenilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0