~ banken

Började med mitt PA igår. Att jag skulle få ett damputbrott var bara förnamnet när hela skiten försvann. Efter den irriterade stunden fick jag skrika av mig lite på Gospeln. Ett sug efter fest blev utgång med en mysförfest i mitt rum med Malin och Mari. Kvällen gick oerhört fort, inte så mycket folk ute om man jämför med helgerna men en del trevligt folk stötte man allt på. Idag började jag som tur var klockan 12, musikhistoria och nutida konst. 2 lektioner som jag tycker är helt åt helvete onödiga. Visst, ganska intressant med musikhistoria men att sedan lära sig allting innan ett prov när inte ens läraren kan det utantill är idiotiskt. Nutida konst lektionen var någorlunda rolig, vi var i konsthallen och gjorde dramatiseringar samt en liten lek med tavlorna. När plugget tog sitt slut promenerade jag till hundgården för att träffa Patricia o hennes syster därefter besökte jag stan och fyndade ett par skor. Hamnade sist i replokalen,så skönt att vi har redat ut allting! Nu sitter jag hemma och kränger naturgodis, ska vara flitig och dammsuga hela huset snart! Imorrn är det äntligen dags för en föreställning, har verkligen längtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0