~ taste


Fredagsföreställningen gick suveränt. Efteråt blev det utgång, först gick jag och några från musikalen till taste därefter träffade jag Hanna & Linus då vi startade kvällen på biljard följt av grand. Blev en fin kväll om man bortser från hur ont jag hade i mina fötter av de jäkla skorna!! Vaknade upp hos Hanna på lördagen, hann få i mig lite frukost och snabbt iväg till staden för 2 föreställningar. Dampade igenom mig dagen med gänget och under kvällen låg jag till klockan 2 för att ta igen alla idolavsnitt jag missat. Vilka talanger det är i år, sjukligt bra. Söndagens föreställning var kommen och medgav vissa händelser - Tänker på dig fining och du är värd bättre! Tog en promenad hem där det blev mys med Majda och andra avenyn. Vaknade ett antal gånger under natten av en obehaglig känsla och när jag till slut tar mig orken till att känna efter ligger det en fästnål i sängen. Hah, illa! Sånglektion och matte stog på dagens schema.. Man kan då inget annat än att bara skratta sig igenom mattelektionen, är det inte konstigt när matte verkligen klassas som mitt hatämne. Aja, nu sitter jag här en liten stund för att snart bege mig tillbaks till musikhistorian. Jag orkar inte lära mig alla äckliga ord, men tydligen måste jag det. Pappa åkte till Kina igår och mormor kom hit för att undehålla oss, alltid lika mysigt att ha sin mormor i huset <33





Kommentarer
Postat av: ANGELICA

det verkar skitskoj! skulle vilja se teatern ;)

pusspuss :)

2008-10-06 @ 21:33:22
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0