~ jag fångade en räv en dag..

Vilken härlig dag det har varit. Sol + höst = underbart. En lektion idag, ingen vanlig lektion för den delen heller. Bio med klassen, ingen film man vanligtvis skulle gå och se men den funkade. Gick hem till Oliver en stund innan vi begav oss till Hugo för ett genomdrag av låtarna med bandet. Skönt, skönt! Har haft en enorm jullängtan idag.. Började redan igår då jag frågade mor om vi kunde baka lussekatter, varför vänta till december när man är så sugen. Men det gick inte riktigt igenom så jag får allt vänta till december. Ett sug efter att sätta sig ner med greveholm och julte smög sig på mig idag också, men jag hann aldrig. Istället hade mormor och mamma gjort rödbetssoppa med piroger och valmopinnar. En polsk delikatess som vi äter som förrätt till varje jul. Aja, får nöja mig med julsånger ikväll! Nu är det bara 1 dag kvar tills lovet, dock har jag redan planer för mer än halva så det blir inte så mycket lov för min del. Helgen är även komma dvs en jäkla massa föreställningar, 18års fest imorrn och sjunga för rosabandet på lilla torg på lördag. Sweeeet!



Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Sol + höst = underbart - stämmer verkligen!! :)

pussar.

2008-10-24 @ 09:42:34
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0