~ seize me

Gah, vad dagarna går fort. Kan man annat än börja inlägget med den meningen!? I måndes var jag en av de i juryn till kristianstadlucia, det var verkligen riktigt kul att sitta och lyssna på alla flickorna. Tycker att det är sjukt proffsigt att våga ställa upp på en audition när man är så nervös och har velat söka i många år, t.o.m att man skickar in ansökningslappen själv! Det blev 9 av ungefär 30 flickor! Igår hann jag äntligen med att köpa det jäkla f&s kortet, nu är det gjort! Efter att ha övat en stund med Hampus till spelningen så stack jag direkt till ett skivstångspasset. Jo tack, verkligen det jag behöver träna - mina armar. Idag blev det kibox med jossan, helt dödströtta var vi efter passet,  inte likt oss men nu blir det ändring på det. Har jag nu ett kort i handen blir det bannemajj för mig att gå och kötta! Imorrn är det helg. Igen. Lika snabbt går de varje gång. I helgen blir det ingen utgång för min del, mys med Sarah, Frida och Sandra hemma hos mig efter föreställningen på fredag. På lördag är det dags för spelningen med Hampus på en bröllopsfest. Längtar tills jag ska få se Linda i den vackra brudklänningen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0