~ this could be it

Helgen är nu förbi och en ny vecka väntas! Har haft en go-go helg. Fredagen startade jag i skolan följt av en föreställning och därefter mys med Sarah, Frida och Sandra hemma hos mig. Boy-Girl Thing blev filmen, dock somnade jag och Frida väldigt snabbt. Hur ska man fördela 4 flickor i ett rum nu då. 3 i sängen och 1 på madrass, nej då blir den som ligger på madrassen utanför. Så, resultatet blev 4 tjejer i min säng. Vi låg som fastklistrade på varandra men hade väldigt kul innan vi tillslut somnade. Under nattens lopp hoppade Sandra ner på madrassen och Frida in i gästrummet, kvar blev jag och Sarah i sängen - lyx! Lördagen var kommen och 2 föreställningar skulle framföras. Efter föreställningen träffade jag Hampus och vi begav oss till bröllopsfesten för att spela lite för folket. Underbar känsla att sjunga låtar på ett bröllop, ih! Linda var underbart vacker i sin brudklänning och jag har allt en bild kvar på en brudklänning som jag har sparat sen jag var ett antal år mindre, undra om den kommer bli sann. Krängare nr 1 under lördagen - ett 200 grams choklad, tårta samt smörgåstårta. Usch och fy för mig! Idag sov jag ut och var pigg till helgens sista föreställning. Vilken toppen publik det har varit i helgen, speciellt under lördagen. Efter föreställningen och tömningen av alla loger följde jag med Oliver hem en stund innan vi stack till replokalen. Nya låten är nu satt och nästa vecka på onsdag ska den framföras!




Kommentarer
Postat av: ANGELICA

gud va fin du var! älskar klänningen :)

pusspuss.

2008-10-20 @ 11:23:16
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Mia

Du är så fin så det knappt finns ord för det !

2008-10-20 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0