~ are you sure you're okey?


Ännu en helg har gått och jag längtar redan tills nästa helg. Fredagen började med en workshop framställd av Janne Bark, grymt cool snubbe. Därefter bar det av till teatern för en föreställning följt av utgång. Vi slog oss ner på taste och drog därefter hem till mig för kall korv & mys :) När man vaknade upp på morgonen var alla borta utom Sarah som låg bevid mig, värst va morgonpiggna alla var då!! Men vi träffades lite senare igen på teatern då det skulle köttas 2 föreställningar. Fort gick dom och resterande av kvällen bestod av mys.. En söndag var välkommen då man oftast inte brukar ha så mycket att göra, men för min del var det tvärom. 1 föreställning, korv&makaroner hos Oliver, repning med bandet och nu tar jag igen andra avenyn. Det var ett skönt rep med bandet, även om vi inte sattsar fullhjärta så har vi så jädra kul tsm och inte tala om mer erfarenhet! Jag sitter och tänker på hur mycket planerat jag har framför mig, jag tar inte en dag i taget som sägs vara det bästa. Skulle aldrig klara av att inte planera vad som kommer hända imorrn, iövermorgon eller rättaresagt under hela veckan.. Imorrn ska jag sitta i juryn för kristianstad lucia och sen köpa mig det efterlängtade träningskortet!



 








Kommentarer
Postat av: ANGELICA

cool sminkning :P :)

pussar!

2008-10-13 @ 11:11:50
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Joel

Vad roligt!:D Jag mamma och gabi ska nog gå och kolla mamma känner en som är med....

saknar dej kram!

2008-10-15 @ 20:31:22
URL: http://www.metrobloggen.se/joel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0