~ biskvi

Åh, så härligt det var att sätta sig ner och kolla på 3 avsnitt av andra avenyn igår. Det är så spännande och man får sån medkänsla, är rent ut sagt helt besatt! Idag var det en lektion som började klockan 1 men pga av min sjuka dröm vaknade jag tidigare än väntat "/. När lektionen var slut träffade jag Hanna för en fika och därefter begav jag mig till teatern. Gäller att finslipa allting nu för redan på onsdag kommer folk från c4 som publik, tycker för den delen att det känns mycket bra nu! När jag kom hem åt jag upp min sista klockrena present från Hanna & Emilia - biskvi. På nosaby var jag helt beroende av dom och fick även min fyskilärare till att baka sådana till oss när vi slutade 9.an. Men inte fick jag smaka någon för jag skulle förbereda mig inför skolavslutningen med att sjunga. Nu fick jag iaf njuta, underbart gott! Den här veckan kommer vara väldigt hetsisk, ska vara på teatern varenda dag. Konstigt, premiären är på lördag!! Det känns absolut som mitt andra hem, snacka om att det kommer kännas tomt med ett break efter att den här musikalen gjort sitt. Gäller att njuta av varenda sekund från och med nu..



Kommentarer
Postat av: ANGELICA

kul med teatern :) lycka till!!! :D

puspsusss.

2008-09-23 @ 09:53:17
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0