~ 18 och syndig


Jag klarade mig igenom en stressig fredag och fick sluta 1 h tidigare. Träffade Sarah för att göra en liten bakelse till ensemblen eftersom vi båda fyller år nu i sep. Därefter hade jag 1 h på mig att fixa o dona innan brudarna droppade in. När alla var samlade skulle jag förbereda tårtan och vad gör jag!? Jo, tappar den upp och ner. Men vad gör det, en personligare natalie-tårta som ändå ska ätas upp. Skulle även öppna champagnen vilket inte var de lättaste, ska man verkligen få så ont i sina tummar!! Nu började stämningen dra upp sig enormt. Sanning/konsekvens lekar som resulterade till att Anna skulle sitta med papper i båda näsborrarna i 1 h, dock varade det bara i 2 minuter. Och jag skulle ringa en pizzera för att beställa en pizza med "ost, svamp apa och broccoli" Ett litet tal gav var och en ifrån sig också och därefter blev det skönsång innan vi begav oss in mot staden. En födelsedagsdrink bjöd dom mig på i baren och även Grand grattade mig i högtalarna :) En hel-go kväll som slutade fantastiskt bra när jag fick tag på min mobilen igen. Jag måste skärpa mig!!



Idag var man en aning seg, upp klockan kvart i 9 för att dra sig mot teatern. Nu ikväll har jag och Hampus spelat för en 100 pers på T-baren, en fin summa pengar hamnade snabbt i handen :) Imorrn är det kött på teatern, kött i studion och kött framför tv.n för vad börjar ÄNTLIGEN imorrn om inte - ANDRA AVENYN <3



Kommentarer
Postat av: ANGELICA

gud va härligt det ser ut :)

puss!

2008-09-22 @ 13:17:30
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0