~ ikea

Jag ska börja detta inlägget med att säga: GUD SÅ BRA MAMMA MIA VAR!! Annars har veckan rullat på väldigt bra, har haft 2 sovmorgonar hitentills och ännu en sovmorgon väntar på mig imorgon. Idag var det upp för att ha matte klockan 9 och 2 ½ h framåt. Men kan man annat än att skratta på lektionerna, stackars lärare som får förklara en sak minst 10 gånger för att alla ska hänga med. Varför gör man så, varför gör man så och varför gör man så? Måste man göra så? Kan man inte göra det på ett annat sätt så det inte blir så mycket att skriva? Dumma frågor ställs av dumma människor (jag är en av dom, men håller frågorna för mig själv)! Därefter träffade jag Oliver för en matbit på stan och sen var det dags för min sista lektion. Vid 4 drog jag och far min till älmhult och ikea! Nu ska det röjas i mitt rum, ut med det stora skrivbordet och in med nytt från ikea. När jag och pappa var nere på lagret för att checka om man kunde hitta något som de säljer billigare gick jag runt och hamnade vid en vagn som visade sig vara någon annans. "Oj, vad den här va snygg. Undra hur mycket den kan kosta" och när jag hör en röst bakom mig "Ehm, det är våra saker" brister pappa ut i skratt. Typiskt mig!! Morgondagen ser ut såhär: Sovmorgon, 2 lektioner, träffa hunmajda och därefter kötta på teatern! Sweet dreams..




Kommentarer
Postat av: ANGELICA

kul med ikea och lite nytt :)

puss!

2008-09-11 @ 12:48:32
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0