~ mamma mia!

Att vara hemma klockan halv 2 från spelningen var man en aning trött av. Men det var dags att sätta alla reptimmarna på prov och det tyckte jag resulterade väldigt bra. Det var dessutom skönt med PA-dag dagen efter och eftersom jag inte riktigt kan ta tag i mitt projekt mer än att planera blev det inte så mycket av den dagen. Gäster var inbjuda till kvällen så då fick dagen gå åt till att hjälpa till och förbereda hemma i huset, det blev en väldigt trevlig kväll. Fick reda på att mamman och pappan i familjen har varit tsm sedan hon var 17 år & han var 19, det kallar jag äkta kärlek - otroligt! :) Det är så fruktansvärt roligt att höra historier från förr i tiden, kärleken låg på en helt annan nivå än var den ligger idag och där den ligger idag är rent ut sagt åt helvete. Nästa dag var det upp tidigt till teatern, gick igenom en sjukt rolig scen där 4 av oss i damorkestern ska springa runt som kärleksfulla amoriner! Efter repet hämtade Anna upp mig och vi åkte vidare hem till mig där båda sega som vi var spenderade resten av kvällen framför tv.n. Idag har jag varit på teatern en stund och imorgon ska vi köra igenom hela akt 1, tiden springer iväg så fort. Det är premiär om 3 veckor!! Jag, Anniela och Sofia placerade oss på house of bagels för en liten avskeds lunch för Anniela som ska bosätta sig i Stockholm ett tag, är säker på att du kommer få det så otroligt kul där!! Ikväll är det äntligen dags för mig och min mor att gå på bio för att se Mamma Mia, får hoppas på att den är så otroligt bra som alla säger :) O jag håller med dig blattehun, att vi får ta tag i vårt umgåsande bättre ;p




Kommentarer
Postat av: ANGELICA

det var kul i fredags :)

mamma mia är jättebra!

pusspuss.

2008-09-07 @ 16:51:18
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Anniela

Åh, kommer sakna dig också vännen. Känns lite tråkigt att jag inte kan delta på din födelsedag, men ni får det säkert kul=)

2008-09-08 @ 11:59:20
URL: http://annielaaleinna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fin blogg :d

besök gärna min blogg www.fannyks.blogg.se

Kram.

2008-09-08 @ 17:06:45
URL: http://fannyks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0